.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با 9 رای شورای 9 نفره قائم شهر ؛
« کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .
« کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد

شمال نیوز : کاظم علیپور با رای قاطع شورای سلامی شهر قائم شهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس شورای شهر قائم شهر گفت : در جلسه شورای کاظم علیپور با ۹ رای کسب شده توسط شورابه عنوان شهردار این شهر انتخاب شده است.

 

احسان اسماعیلی نجار با اظهار این که پیش از این ” علیپور” به مدت یک ماه سرپرست شهرداری قائمشهر را برعهده داشته است، توضیح داد: دلیل انتخاب علیپور به عنوان شهردار قائمشهر سابقه ۲۰ ساله خدمتشان در شهرداری این شهر و عملکرد نسبتا موفق در دوران سرپرستی بوده است.

 

رئیس شورای شهر قائم شهر مهم ترین پروژه های نیمه تمام و سرمایه گذاری این شهر را نگین شمال، عمارت ماندگار و کارخانه نساجی اعلام کرد و گفت که برخی از پروژه های نیمه کاره این شهر هم تکمیل سایت پردازش زباله، تکمیل پارکینگ آیت الله صالحی مازندرانی، تعیین و تکلیف زمین کانون پرورش فکری و برخی از زیرگذرهای است که باید با تلاش و همت به سرانجام برسانیم.

 

گفتنی است ، کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .

 

پیش از این عباس صالح زاده از سوی شورای ششم به عنوان شهردار این شهر ابقا شده بود که صلاحیتش بر ای این سمت مورد تایید قرار نگرفت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.